Jedzenie i napoje
- Śniadanie w formie bufetu serwowane w przytulnej kawiarni na dziedzińcu Residence;
- W pobliżu znaleźć można wiele dobrych restauracji z typową kuchnią polską, i nie tylko;
Udogodnienia dla dzieci
- Możliwość opieki nad dziećmi (na życzenie, za dodatkową opłatą)
Obsługa klienta/personel
- Wielojęzyczna recepcja (poniedziałek-piątek, określone godziny);
- Codzienne sprzątanie (poniedziałek-piątek, określone godziny);
- Możliwość zamówienia pobudki;
- Możliwość zamówienia taksówki, zorganizowania transferu na lotnisko i z lotniska;
- Możliwość odprawy online, wydrukowania biletu, itp.;
Usługi biznesowe
- Drukowanie;
- Kopiowanie;
- Darmowy dostęp do internetu;
- Usługi sekretarskie;
Dodatkowe usługi:
- Winda na każdej klatce schodowej;
- 24-godzinna ochrona;
- Dostępne na życzenie: deska, żelazko, suszarka na pranie, detergenty do pralki i zmywarki (wliczone w cenę);
- Strzeżony podziemny parking w bliskiej odległości -> przy Placu Powstańców Warszawy 2 (350 m od nas); płatny 45 złotych za dobę, bezpośrednio na parkingu;
Pozostałe usługi:
Na naszym dziedzińcu znajdują się również:
- niezwykle przytulna kawiarnia "Między Słowami", w której można się napić i coś przekąsić;
- sklep z pamiątkami oferujący mnóstwo pomysłów na prezenty;
- salon urody "Caelesti", w którym można skorzystać z profesjonalnych zabiegów SPA oraz zabiegów i rytuałów na twarz;
- markowy sklep firmy Loake z tradycyjnymi butami produkowanymi w Anglii od ponad 130 lat;
frequently asked questions
- Jakie są w Państwa hotelu standardowe godziny zameldowania i wymeldowania Gości?
(Podczas meldowania naszych Gości wymagamy okazania dowodu tożsamości a także prosimy o numer karty kredytowej bądź pozostawienie depozytu pieniężnego na wypadek dodatkowych kosztów bądź obciążeń)
Zameldowanie: od godz. 14.00
Wymeldowanie: do godz. 12.00 - Czy jest możliwość wcześniejszego zameldowania/późniejszego wymeldowania?
Wszystko zależy od dostępności w danej chwili.
Jeśli będą Państwo mieli jakieś szczególne wymagania czasowe, prosimy o bezpośredni kontakt: info@residencestandrews.pl or +48 22 826 46 40
- Ile osób może zameldować się/ zostać w jednym apartamencie?
Posiadamy 4 rodzaje apartamentów:
Apartament Studio - jeden pokój z rozkładaną sofą, otwartą kuchnią, prysznicem i toaletą
Apartament Junior z jedną podwójną sypialnią dla maks. 2 osób;
Apartament Superior z jedną pojedynczą i jedną podwójną sypialnią dla maks. 3 osób;
Apartament Executive z dwiema podwójnymi sypialniami dla maks. 4 osób
W niektórych apartamentach znajdują się również rozkładane sofy dla dodatkowej osoby (dostępne za dodatkową opłatą);
- Czy jest możliwość dostawienia do apartamentu dodatkowego łóżka i jaki jest ewentualny koszt?
W salonie każdego z apartamentów znajduje się dodatkowo sofa.
Nie każda sofa jest rozkładana - prosimy o informację przy rezerwacji.
Koszt za dodatkową osobę wynosi 45 PLN/noc (podatek wliczony, bez śniadań).
- Czy można zarezerwować apartament dla 2 osób do pojedynczego wykorzystania?Tak, oczywiście, podana cena jest ceną za osobę, nie za apartament.
- Czy w apartamentach znajdują się łóżeczka dla dzieci?
Łóżeczka dziecięce są dostępne na żądanie, bez dodatkowej opłaty.
Podczas dokonywania rezerwacji prosimy zaznaczyć takową potrzebę.
- Czy mają Państwo jakieś udogodnienia oraz usługi dostępne dla Gości niepełnosprawnych?
Niestety nie.
- Czy posiadacie pokoje dla palących?
Wszystkie apartamenty są dla osób nie palących
Na naszym dziedzińcu znajduje się tylko jedne miejsce wyznaczone do palenia.
- Czy muszę płacić dodatkowo podatek?
Nie, podatek jest wliczony w cenę.
- Obciążenia związane z anulowaniem rezerwacji.
Jeśli anulacja zostanie dokonana w przeddzień przyjazdu do godziny 12 – nie zostaną Państwo obciążeni.
Jeśli anulacji dokonają Państwo później bądź nie pojawią się w hotelu, zostaną Państwo obciążeni kosztem pierwszej nocy.
Prosimy pamiętać, iż powyższe zasady nie dotyczą rezerwacji bezzwrotnych.
- Czy oferty specjalne posiadają inne zasady anulowania rezerwacji?
Jedyna różnica dotyczy promocji “advance booking”, która wymaga całkowitej przedpłaty i która jest bezzwrotna. W momencie dokonania rezerwacji Państwa karta zostaje obciążona na całą kwotę.
- Czy w Państwa hotelu znajduje się dostęp do Internetu i jaki jest tego koszt?
Tak, w każdym apartamencie znajduje się wliczony w cenę dostęp do internetu.
- Czy zwierzęta są akceptowane?
Niestety zwierzęta nie są akceptowane w naszym obiekcie.